Ideális Ügyfél

Hisszük, hogy hatékonyan és jól csak olyan ügyfelekkel lehet dolgozni, akikkel azonos filozófiát vallunk, azonos a gondolkodás alapja.
Megköveteli, elvárja a magas szintű szakmai munkát, igényli az emberi kommunikációt és értékeli az ilyen teljesítményt.

Elégedett ügyfeleink közös jellemzője, hogy

  • Előre terveznek, gondolkodnak, így elkerülik a hektikus ügyintézést a könyvelés területén is
  • A „nyer-nyer” üzletekben a hosszú távú partnerkapcsolatot látják és értékelik azt.
  • Elfogadják, hogy a törvényi szabályoknak meg kell felelni, és adócsökkentésre csak a törvényes keretek között van lehetőség, Ezen lehetőségek megkeresésében tanácsainkat kérik.
  • Tudják, hogy a pontos dokumentálás hiánya még az értékes munkát is tönkre teheti.
  • Folyamatos fejlődés a céljuk szakmailag, üzletileg és a cégkultúra területén egyaránt.